Wednesday 15 November 2017

123 Signal Forex Trading


123FreeSignals Review Besøk nettstedet Svar til Mike for å bekrefte hva jeg sier før om deres kundeservice og fortelle ham at han gjorde sin unnskyldning og gjenkjenne sine feil ved å svare på Mike: Mitt spørsmål er hvorfor tok det deg så lang tid å svare på meg her på dette forumet We039ve har allerede snakket om disse problemene via e-post i august, og du anerkjente dine feil og til og med laget dine forsøk. Nå forteller du en annen historie. I039m et ærlig FPA-medlem for de som kjenner meg godt, og jeg bruker til å avvise svindel her eller i andre fora, så hvorfor skal jeg lyve om din dårlige kundeservice, beholder jeg fortsatt det jeg sa før. Jeg sendte deg en melding via nettstedet ditt 9 eller 10 dager (og ikke 3 dager som du sa) før du sendte meg en e-post, og du svarte bare etter å ha sett innlegget mitt på dette forumet. Jeg har aldri fått et fordømt enkelt svar fra deg før. Jeg prøvde alle forskjellige måter å bli med deg, men ikke noe svar enten via din kontakt e-postmelding eller live chat eller noe annet sted. Igjen sendte du meg kun den neste dagen etter at jeg postet en kommentar her på FPA forum. Nå har jeg lest signalresultatene dine er dårlige basert på den siste kommentaren på denne tråden. Alle som leser her, tar sin egen beslutning, men jeg anbefaler ikke signalet ditt som jeg ser deg, er ikke en pålitelig person. 25 aug 2016 - 2 Stjerner Jeg leste nesten bare positive anmeldelser her. Personlig ønsket jeg å prøve dette signalet, men jeg won039t gjøre det fordi de ikke er lydhør i det hele tatt. Hvis du har problemer eller spørsmål, må du ikke regne med at de svarer på deg. Jeg sendte dem mange ganger via deres nettside eller direkte via e-post, jeg brukte også deres live chat på deres nettside, men jeg fikk aldri et forbannet enkelt svar fra dem. Kanskje deres signaler gir gode resultater, jeg vet ikke, men de har en svært dårlig kundeservice. Jeg spiser ikke tiden min her Svar av Mike sendt 13 september, 2016 Takk for kommentarene. Som svar har denne personen gitt oss 2 stjerner basert på det faktum at han aldri har brukt vårt system, våre signaler eller vår kundeservice. Han har gitt oss 2 stjerner basert på: 1. Vi tok 3 virkedager til å svare på e-posten hans. (Ja han sendte oss bare 1 e-post) 2. Vi nektet hans Twitter Følg forespørsel som han var en ikke klient, og den er beskyttet og reservert for klienter bare for å motta sine signaler. 3. Vi har aldri mottatt hans Live chat-meldinger. Vi spurte admins av live chat-funksjonen som fortalte oss noen ganger kan meldinger ikke savetransfer, men sannheten er at vi aldri har sett dem. Det er umulig for oss å svare på noe vi har sett. Vår kundeservice er alltid utmerket, vi svarer nesten umiddelbart til kunder, via e-post, twitter etc. Se nedenfor og alle kommentarer om hvor hjelpsomme og ærlige vi er. Jeg tror ikke denne personen kan kommentere basert på 1 e-post. Ja noen ganger tar vi tid til å svare på potensielle kunder, men det er fordi vi alltid setter våre nåværende kunder og signaler først. Vi er her for å gjøre våre nåværende kunder lykkelige og gjøre dem penger, det er vår første prioritet. Derfor driver vi tjenesten nesten fri. Takk igjen til alle de virkelige kundene nedenfor som har gitt oss gode anmeldelser. Svar fra Mike sendt 16. september 2016: Takk igjen Claude, Siden vi har nesten 200 kunder som bruker oss daglig, er vi tydeligvis pålitelige og ærlige. Vennligst les kommentarene nedenfor fra folk som bruker oss daglig i måneder. De er kommentarer fra folk som bruker oss hver dag, ikke noen som sendte oss 1-2 emailchat-forespørsler og fikk et forsinket svar (som vi har forklart årsakene til). Og god nyhet er at handel er september går bra, og vi kjører nå på rundt 10 uten å miste handler på over 2 uker. Og ikke glem at vi er 100 GRATIS for folk som vil bruke oss. Beste ønsker, MikeForex Swing Trading Strategi 1: (1-2-3 Swing Trading System) 123 Forex trading system er et veldig enkelt sving forex trading system at mange swing handelsfolk vil definitivt finne det mye lettere sammenlignet med andre mye mer avanserte swing trading strategier og systemer. 1-2-3-handelssystemet fungerer ved å identifisere områder av støtte og motstand som dannes når markedet trender, og handler inngår i brudd på disse støttene eller motstandsnivåene. Tidsrammer: 1 time og over Indikatorer: Du kan bruke 100 Pris Handling eller legge til noen få indikatorer for å filtrere handler (f. eks. MACD) Valuta Par: Enhver (a) Sett en SELGSTOPP-bestilling 1-5 pips under punkt (2) b) Plasser stopptap 1-5 pips over punkt (3) (c) Profitmålet ditt skal plasseres 3 ganger stopavstandsavstanden (a) Legg en KJØP STOP-bestilling 1-5 pips over punktet (2) (b) Plasser stop-loss 1-5 pips under punkt (3) (c) Profittmål 3 ganger stoppavstandsavstanden Slik administrerer du handler Følgende er noen teknikker for hvordan du kan håndtere dine handler som er profitt: hvis handelen din er i fortjeneste etter beløp som er risikert, kan du vurdere å flytte ditt stoppfall til å bryte selv om handelen din er i overskudd med mer enn 2 ganger risikoen, flytte ditt stoppfall for å låse i fortjeneste lik det beløpet som risikoen var i utgangspunktet. hvis handelen din er i profitt med det beløpet som er risikert, kan du vurdere å lukke halvparten av din handelsposisjon og flytte stoppet for å bryte - selv så hva som skjer, i det minste har du noen fortjeneste ute og la resten av stillingen løpe for å se om det treffer din fortjeneste mål. en solid trading trading strategi basert på solid trading grunnleggende av støtte og motstand handel som er enkelt å forstå og implementere av nybegynnere. Når støtten eller motstandsnivåene er ødelagt i et pent trending marked eller et marked som nettopp har begynt på en ny trend, er prisbevegelsen vanligvis eksplosiv og overskuddsmålene rammes raskt. Du kan bruke bare pris handling for å komme inn i handler eller 1 eller 2 forex indikatorer, spesielt MACD å filtrere dine handelsoppføringer. stopp avstandsavstander er ofte store og stillingsstørrelser må beregnes for å få tradingrisikoen til et passende nivå i henhold til risikostyringsplanen. 1-2-3 swing trading system utfører dårlig i et sidelengs trending marked. Legg igjen et svar Avbryt ReplyForex Strategi: Lær å handle 123 Reversal Jeg var en nybegynnerhandler en gang. Alt jeg gjorde var å søke på Internett for en god Forex-strategi. Egentlig var alt jeg var interessert i handelsoppføringer. Jeg trodde at hvis jeg kunne velge riktig retning hver gang, kunne jeg tjene en million dollar ut av min misvisende 8000 handelskonto. Jeg så på hundrevis av forskjellige strategier, vel, oppføringer. Jeg brukte til og med litt penger på noen av dem. Jeg leser alt om disiplin, handelspsykologi, tar 8220hits8221, risikostyring, trade management, kontrollerer dine følelser 8211, men jeg avviste alt det. Jeg hadde et godt håndtak på mine følelser og var en disiplinert person (mesteparten av tiden.) Alt jeg trengte var min magiske kulde, min krystallkule, min tidsmaskin og deretter I8217d være en handelsmann. Jeg var ikke bekymret for noe annet enn å finne en oppføringsstrategi. La meg fortelle deg nå. Jeg begynte å gjøre det i 2004. I 2009 gjorde jeg det fortsatt, men min 8000-konto var nå på 500 og jeg kunne fortsatt ikke tjene penger. Det er en god ting jeg ikke gjorde ganske dagjobb. Da møtte jeg Casey hos Winner8217s Edge Trading og han slo meg rundt og fikk meg til å innse at oppføringen var omtrent 5 av avtalen, og alt jeg avviste var den andre 95. Alt jeg hadde lært i de fem årene kom tilbake til meg i et blunk (jeg antar at jeg var nærmere oppmerksom på det enn jeg skjønte) og jeg ble en lønnsom handelsmann på bare noen få måneder. Jeg ble med i Casey8217s lag på Winner8217s Edge kort tid etterpå som Asia Session Trading Room Moderator. Jeg sa alt dette for å si dette: I8217m skal vise deg min favorittstrategi med mange eksempler, men I8217m kommer ikke til å slutte med å bare vise deg hvordan du gjør oppføringene. Som nevnt, er oppføringer bare en liten del av en vellykket handelsstrategi. Hvis du får oppføringen rett halvparten av tiden (som synes statistisk mulig, gjør det ikke) og du får de andre tingene riktig, kan du fremdeles tjene penger som en handelsmann. Du ser, å miste er en del av jobben din. Hvis du ikke mister deg, vil du aldri gjøre det som en handelsmann. Jeg vet at det høres galt fordi vi lærte alle våre liv at vi skulle være vinnere. Men med mindre du eier den nevnte krystallkulen eller tidsmaskinen, vil du aldri være 100 korrekt i retning av markedet. Markedet puster inn og ut og vil gå ned mens det går opp og deretter gå sidelengs for en stund. Det er ganske uforutsigbart. Det som er forutsigbart er menneskelige følelser. Når markedet går i deres retning, opplever mange (mest) grådighet 8211 hvor mye I8217m gjør, må du få alt. Når det går mot dem, opplever de frykt 8211 når kommer det til å stoppe, skal jeg komme ut Det er grunnen til at jeg liker å handle på ren prishandling. Jeg bruker fortsatt noen indikatorer, skjønt. De kan gi deg en følelse for retningen av markedet. Men kun prishandlingen kan vise deg hvordan våre følelser påvirker markedet. Hva er en 123 Reversal A 123 Reversal er bare et bilde av den følelsen på et lysdiagram. Let8217s snakker først om en 123 høy. At8217 er det jeg kaller en 123 reversering som skjer på toppen av en opptrinn. I Forex-markedet kan alt som skjer i en uptrend skje i en downtrend også fordi valutaer handles i par, en mot den andre. Så for eksempel er en opptrend i EURUSD-valutaparet faktisk bare Euro-handel høyere og høyere mot amerikanske dollar. Samtidig er amerikanske dollar i en nedgang mot euroen. Det kan være annerledes i futures eller aksjemarkeder fordi mange uinitierte handelsmenn tror at du kun kan handle lenge (buy) og kan tenke på å gå en handel som du selger for å åpne. Det første elementet å se etter i en 123 høy er en sterk opptrinn. 123 reverseringer skjer hele tiden i sammenheng med handelsområder og konsolideringer, men don8217t følger seg fordi markedet handler i en rekkevidde. Opptrenden skal være minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret (som vi skal se på kort tid), fordi denne trenden vil bidra til å definere målet ditt. Utviklingen bør være ganske sterk uten mye retracements og pauser. Jo sterkere jo bedre. Hvis du følger handelsvolumer på diagrammet ditt, bør du også se sterk volum (jeg liker volum som og indikator 8211, selv om volumet kanskje ikke er en faktisk representasjon av volumet på et par, gir det deg noen indikasjon på kollektiv mening av dine forhandlere av megler8217. Det er en god grunn til å få diagrammer fra en stor megler selv om du ikke handler der.) Til venstre ser du et potensielt oppsett som skjer. Dette er en sterk opptrending med volum. Du kan se dette akkurat nå (1262013 10am NY Time) på et GBPJPY timeliste. Du vil se at dette ikke er en 123 høy, men it8217s fikk definitivt en god start. Bildet viser et timeplan, men det kan oppstå 123 omslag på en hvilken som helst tidsramme siden it8217 viser deg følelser av handelsfolk og ikke nødvendigvis viser en bestemt hendelse. Jeg foretrekker å se på dem på et timeplan eller høyere, men det er fordi de skje for fort for meg på nedre tidsrammer. Det neste elementet du skal se etter er et utmattingshøypunkt 8211 dette er poengnummer 1 til 123. Noe som en tappestang eller en svulstang. Selv om det ikke må være så ekstremt som en tappestang, ville det tjene til å demonstrere en veldig sterk utmattelse eller eufori poeng og ville gi meg mer selvtillit. Jeg liker spesielt å se dette skje på et historisk motstandsnivå. Det gir bare mer legitimitet. Igjen, til venstre kan du se den samme opptrenden jeg viste deg tidligere, men denne gangen tok jeg med noen av lysene til venstre. Du ser denne pause (det er bare en pause akkurat nå, vi må se om det blir til noe mer enn det) som skjer rett i et historisk område av overbelastning. Etter høydepunktet, er din neste jobb å se etter en tilbaketrekking. Det kan skje på samme lys, men jeg foretrekker å se det på etterfølgende lys. Det ser bare bedre ut på meg på den måten. Hvis det ser ut som det skjer i samme lys, faller du ned til neste nedre tidsramme og ser hvordan det ser ned der. Noen ganger finner jeg at it8217 ser bedre ut på nedre tidsramme. Dette vil være nummer 2-poenget til 123. Deretter skal du se etter en ny høy, men den må være lavere enn nummer 1-poenget. Hvis neste høye overstiger punktet 1 høyt, blir 123 høyet ditt blått og du kan gå videre og se andre steder. Igjen, jeg liker å se en pinnestang eller en oppslukningslinje her, men det er ikke nødvendig. Jeg liker å se volumbekreftelse, men det er vanligvis mye mindre entusiasme for dette høyt enn nummer 1 høyt. Til venstre ser du hva som var en potensiell 123 høy som er i ferd med å bli blåst. Dette så ut som et ganske fint mønster til de siste minuttene da det begynte å teste nummer 1 høyt. Dette eksemplet er på EURGBP H4 (4 timers 240 minutter) diagram på 1262013 rundt Noon NY Time. Nå har du ditt første 123 oppsett. Offisielt er handelen din en pause i nummer 2 peker på ulemper. Selv om, av alle mulige 123 handelsstrategier, er at8217s min favoritt fordi det krever at du risikerer de fleste pips og derfor krever at du handler med den minste størrelsen. Jeg tar faktisk så mange som tre forskjellige stillinger på 123 reverseringer 8211, men vi får det senere i vår historie. Hvorfor oppstår 123 reverseringer Som I8217ve sa, viser diagrammer følelsene til handelsmenn. Enkelte mønstre skjer regelmessig på diagrammer. We8217ve alle sett hode og skuldre mønstre, ulike trekant og flagg mønstre og de mer komplekse harmoniske patters. Årsakene til at disse mønstrene fortsetter å gi handelsmuligheter er at følelsene som forårsaket disse mønstrene er konsistente og skjer ofte. Mønstrene don8217t holder alltid 8211 noen ganger de er påvirket av andre faktorer som nyheter 8211, men de er konsekvente nok til at vi kan bruke dem til å tjene penger på markedet. Nummer 1 poenget skjer på et sted der handelsmenn som var lenge i markedet, bestemte seg for å sikre fortjenesten de gjorde i løpet av trenden. At8217 er hvorfor den første trenden er veldig viktig. It8217s også hvorfor du bør se etter dette punktet på et sted med sterk motstand. Det er stedet hvor handelsmenn vil føle at markedet kan stanse eller vende. Med andre ord frykter de at de kan miste fortjenesten de har fått på plass. Overskuddet i volumet skyldes 8220 ikke så smart8221-pengene til slutt å gjenkjenne trenden og hoppe på bandwagon (eufori 8211 8220 denne trenden kan vare for alltid, jeg må få meg litt8221.) Det volumet skjer vanligvis når et trekk har nådd utmattelse. Volumet er et signal om at de smarte penger går forbi sine beholdninger til latecomers, og lar dem holde posen8221. Dette er nummer ett punkt. Selvfølgelig, etter at det ikke er flere handelsfolk å kjøpe opp stillingene som kom inn, begynner prisen å falle. Etter hvert som prisen synker, ser den smarte penger en mulighet til å muligens få litt fortjeneste på en annen pop til nummer 1 høyt, men de er mindre engasjert fordi de fleste langsiktige momentumindikatorene fortsatt gir overkjøpte indikasjoner og markedet har nettopp gjort et stort oppdrag. Til slutt, alle senkere som kjøpte mens markedet var på toppen, opplever frykt. Som markedet fortsetter å slippe, de losser de stillingene til smart penger 8211 som er mer villige til å kjøpe ettersom prisen synker lavere. Til det er ikke flere folk som ønsker å selge. At8217 er nummer 2 poenget. Nå som senkommerselgerne er borte, vil prisene begynne å bevege seg opp igjen. De smarte pengene folk kjøpte fra senkere, så nå som det begynner å gå opp igjen, viser senkerefellen de for tidlig og begynner å kjøpe igjen, men siden de ble brent før, er de litt mer forsiktige, så færre av dem bli involvert denne gangen. Og selvfølgelig er de smarte pengene folk mer enn villige til å ta fortjeneste når markedet går opp. Men siden det er færre villig til å kjøpe denne gangen, når prisen topper, blir det ofte ikke så høyt som nummer ett poeng før det begynner å falle igjen. Dette er nummer 3 poenget. Når markedet begynner å falle fra nummer 3-punktet, anerkjenner de mer utdannede, smarte pengehandlerne at dette kan være en reversering eller begynnelsen på et handelsområde, men i det minste er de villige til å selge ned til nummer 2 pek på igjen 8211 som er akkurat det vi skal gjøre. Dette fører til at prisene faller tilbake til nummer 2 poeng 8211 og bryter ofte nummer 2 poenget med noen få pips. Når skjer 123 reverseringer Som jeg nevnte tidligere, skjer 123 reverseringer oftest på områder med støtte og motstand. De skjer etter en god sterk trend. De kan skje når som helst på hvilket som helst instrument. På kortere tidsrammer (mindre enn en time) må du se kontinuerlig, eller du vil savne muligheten din. Ofte kan du se en etter en stor nyhetshendelse. That8217s hvorfor jeg foretrekker å handle hver time eller høyere. Jeg dag med jevne mellomrom og vil se diagrammer på 5 og 15 minutter, men jeg har kort oppmerksomhet, så I8217ve må være i den rette tankegangen for å gjøre det. Jeg kjenner folk som gjør det på 1 minuters diagrammer og gjør mange pips daglig å gjøre det. Jeg kan bare konsentrere så mye for så lenge. At8217 er hvorfor handel er en så personlig ting. Du må vite dine styrker og begrensninger for å være en lønnsom handelsmann. Jeg prøvde å handle som noen andre, men jeg kunne ikke være lønnsom på den måten. That8217 er en av tingene jeg lærte tidlig på Winner8217s Edge. Jeg betød ikke å grave inn i handelssykologien, men etter min mening var it8217s den viktigste faktoren i handelssuksess, så jeg trodde det berettiget noen ord. Hvordan handler jeg en 123 Reversal Jeg bruker tre forskjellige oppføringer for 123. Den første er det jeg kaller 8220cheating nummer 3 point8221. Den andre handler 8220standard8221 pause på nummer 2 poeng og den tredje er å bytte retracement etter pause på nummer 2 poeng. Min favorittoppføring er å jukke nummer 3-poenget, da dette kan gjøres med svært lite risiko, ganske stor handelsstørrelse og fungerer ganske bra. Hvordan bestemmer jeg posisjonsstørrelser I8217ll går nærmere i detalj om oppføringene nedenfor, men I8217ll tar mesteparten av den første 123 reverseringsposisjonen (fusk nummer 3-poenget) før det andre inngangspunktet oppstår. Også den første posisjonen, mens den har lav risiko i form av pips 8211, har også en lavere sannsynlighet for suksess. På grunn av disse faktorene bruker jeg vanligvis omtrent halvparten av min standard handelsstørrelse på den første stillingen. Jeg bruker deretter halvparten på den andre oppføringen og halvparten på den tredje oppføringen. Mine handelsregler sier at jeg kun kan risikere 2 av kontoen min på et enkelt handelsoppsett. Så hver av mine stillinger vil risikere 1 av kontoen min. Beregn antall pips for ditt stoppfall på hver posisjon (vi8217ll snakk om hvor du skal plassere, stopper litt senere) og bruk en risikokalkulator for å bestemme din handelsstørrelse. Winner8217s Edge Trading har en risikokalkulator - du finner den her. Bruk det med våre komplimenter. Hvordan går jeg inn og administrerer posisjonene Eksempel på en Ugly 15m EURUSD 123 Høy Som I8217ve nevnt flere ganger, bruker jeg tre forskjellige oppføringer i handel 123 reverseringer. Den første jeg kaller 8220cheating nummer 3 point8221. Fullførelsen av et nummer 3-punkt er den første indikasjonen på at en 123 reversering kan forekomme. Offisielt, it8217 er ikke en 123 reversering før den bryter nummer 2 poenget slik at8217s hvorfor jeg kaller denne oppføringen en 8220cheat8221. Når jeg ser de to første punktene og ser prispop til nummer 3-punktet og begynner å slippe, begynner jeg å forutse oppføringen. Så snart prisen går under det høyeste stearinlyset ved nummer 3, tar jeg en kort oppføring med et stoppfall like over nummer 3-punktet. Siden nummer 2-poenget er et ganske betydelig støttenivå, lukker jeg omtrent 90 av posisjonen ved nummer 2-punktet og stiller stoppet for å bryte jevnt (inngangspunktet) på de resterende 10 av stillingen. Trade Entries for the grim 123 High Den andre oppføringen er 8220standard8221 handelsstrategi for 123 reversering. Faktisk, når du har et nummer 3 poeng, kan du sette en ventende kort noen pips under nummer 2 poenget. Hvor langt under nummer 2 avhenger av tidsrammen du handler. Når jeg handler den timebaserte tidsrammen, legger jeg vanligvis rekkefølgen 5 pips under punktet. Sørg for å ta hensyn til spredningen. Siden du mest sannsynlig ser på et bud-diagram, må du ta hensyn til det. Hvis du handler en 123 lav, vil du plassere en ventende lang, og du må tillate spredningen. Husk at spredningen på lengre tidsrammer kan variere før innføringen gjøres. Som nevnt er risikoen større på den andre oppføringen. Du må plassere stoppet noen få pips over nummer 1-punktet. Du vil mest sannsynlig se prisen hoppe rett etter oppføringen din, og det kan konsolidere noen før du slipper, slik at du ikke svetter den, bare ri den ut. Du bør målrette konsolideringen fra hvor opptrenden begynte. That8217s hvorfor foreslår jeg at du er sikker på at opptrenden er minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret ditt. Det vil gi deg en god risiko-belønning forholdet. Eksempel på en 123 Lav på GBPJPY H1 Etter at prisen faller under konsolideringen ved nummer 2-poeng, vil det sannsynligvis komme opp i en retracement (markedet liker å la av damp etter å ha brutt en betydelig barriere som nummer 2-poenget 8211 handelsmenn tar fortjeneste.) Denne retracement vil gi deg muligheten til din tredje posisjon. Se etter at prisen kommer til å pop og så slippe like under det laveste av det høyeste stearinlyset i retracement. At8217 er din korte oppføring. Plasser stoppet over retracement for en fin stram risiko og mål på samme sted som den andre posisjonen, konsolideringen som den opprinnelige opptrenden kom fra. Dette er sannsynligvis den mest lønnsomme posisjonen til alle tre av dem med det lille stoppetapet. Og der har du det. Husk at alt jeg sa om en 123 høy gjelder i omvendt til en 123 lav. Jeg trodde alltid at det var forvirrende da forfattere prøvde å adressere motsatt retning handler rett i blant de andre handler, så jeg prøvde ikke å gjøre det. Oppføringer på 123 Lav GBPJPY Husk at ikke alle 123 reverseringer vil se perfekt ut. Faktisk vant de fleste av dem perfekt. Ikke alle 123 reverseringer vil gi deg en mulighet for alle tre stillingene heller. Det er OK. Du kan bare handle den andre posisjonen hvis det ikke er nok belønning for å risikere på knyttneposisjonen. You8217ll blir vant til å finne dem og de hopper bare på skjermen etter en stund. Sørg for å holde fast ved reglene, og ikke ta fortjeneste for tidlig, eller du vil drepe lønnsomheten i denne strategien. Og husk å ikke freak ut hvis handelen går mot deg andor stopper ut. At8217 er en del av jobben. Du vil ta tap så vær forberedt på det. Og vær så snill å legge igjen kommentarer og spørsmål nedenfor.

No comments:

Post a Comment